Beyaz Kağıt, ihracatını artırma hedefinde

Hasan Erol, “İhracatımız her sene artıyor. Önümüzdeki yıllarda ihracatta yüzde 10 ila yüzde 20 arasında artış bekliyoruz. Hedefimiz dış pazar payımızı yüzde 30’lara ulaştırmak” dedi.

Beyaz Kağıt, 2005 yılında çocuk bezi ile başladığı üretimini bugün geldiği noktada, hijyenik ped ve deterjan üretimiyle devam ettiriyor. Peros, Sev, Gizmo, Jlo, Gizlady gibi markalarını geniş bayi ağıyla Türkiye’nin dört bir yanına ulaştıran Beyaz Kağıt, dış pazarda hedef büyüttü.

Beyaz Kağıt Yönetim Danışmanı Hasan Erol, Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’nde 50 bin metrekare alan üzerinde kurulu tesislerinde, 30 bin metrekare kapalı alanda üretim yaptıklarını ifade etti. Erol, tesislerinde deterjan ana hammaddesi olarak labsa, mamul olarak toz deterjan, sıvı deterjan, çocuk bezi ve kadın bağı üretildiğini anlattı. 2012 yılında yüzde 22 büyüme sağladıklarının altını çizen Erol, “2013 için hedefimiz bu oranı artırmak. İhracatımız yüzde 25-30 civarlarında. Fakat bu rakam her sene artıyor. Önümüzdeki yıllarda ihracatta yüzde 10 ila yüzde 20 arasında artış bekliyoruz. Hedefimiz dış pazar payımızı yüzde 30’lara ulaştırmak” dedi.

Erol, şunları söyledi: “Labsa üretimi için sülfanasyon tesisi ve nihai toz ve sıvı üretim ünitelerimiz bulunuyor. Sağlık ürünleri ünitemizde çocuk bezi ve hijyenik ped ürünleri, ISO 9001 Kalite Güvence Sistemi ile sağlık ve hijyene uygun şekilde otomatik olarak el değmeden üretiliyor. İtalyan-Ballestra teknolojileriyle kurulan fabrikamızda, bilgisayar kontrollü üretim sayesinde,
prosesin her aşaması izlenebilmekte, ürün kalitesinin sürekli kontrolü sağlanarak, kaliteli ürünler üretilmektedir.”

Beyaz Kağıt deterjan fabrikası bünyesinde, toz deterjan ünitesi, sıvı jel ünitesi, çamaşır suyu ünitesi, kozmetik ünitesi ve sülfanasyon üniteleri bulunduğunu aktaran Hasan Erol, toz deterjan üretim kapasitesinin günlük bin 200- bin 500 ton olduğunu dile getirdi. Erol, ihtiyaca göre 100 gr ila 750 kg arası paketleme yapıldığını belirterek,sıvı deterjanda ise günlük toplam 700 ton kapasiteye sahip olduklarını ve ihtiyaca göre sıvı ve jel bulaşık deterjanı, yumuşatıcı, cam temizleyici, yüzey temizleyici ve çöz grubu gibi yardımcı temizlik maddeleri ürettiklerini anlattı. Çamaşır suyu üretimin ise, günlük 200 ton kapasiteye sahip olduklarını aktaran Hasan Erol, “Hijyenik ped ve çocuk bezinde günlük 800 bin adet üretim kapasitemiz var fiziki alanı genişletmek için üretimi Adana OSB’nin yeni alanına taşıyacağız. Çocuk bezi ve hijyenik ped bölümlerimizin, deposuyla, üretim tesisiyle farklı bir yerde kurulmasını istiyoruz. Bu ürünlerimizi 12 bin metrekarelik alanda üreteceğiz” dedi.

Amiral Gemimiz Peros

Toz ve sıvı deterjanda öncelikli Peros ve Sev markalarımız var. Çocuk bezinde Gizmo ve Jlo, hijyenik ped markamız ise Gizlady. Amiral gemimiz niteliğindeki ve genel satışta en çok payı olan markamız Peros. Private label üretimimiz de var. Ürünlerimiz Türkiye’nin her yerine bayilerimiz aracılığıyla ulaşıyor. Yedi bölgede ve her şehirde bayi ağımız mevcut. Zincir marketlerde yer alıyoruz. Yurtdışında ise 22 ülkeye ihracatımız söz konusu. Avrupa ağırlıklı olmak üzere Balkan ülkelerine ve Türk cumhuriyetlerine satışlarımız mevcut. 2011 yılında Tüm Tüketicileri Koruma Derneği’nin ‘Tüketicilere Tavsiye Ediyoruz’ ödülünü, 2012’de Peros markamız ile Türk Tüketicileri Koruma Derneği’nden ‘Altın Marka’ ödülünü aldık.

Copyright 2014 Beyaz Kağıt. Her hakkı saklıdır.

By Digiplay