Beyaz Kağıt otomasyon yatırımları ile sürdürülebilir büyüme hedefliyor.

Çocuk bezi üretimi ile sektöre adım atan Beyaz Kağıt, yeni yatırımlarında daha çok otomasyona ağırlık veriyor. Bu sayede verimliliğin yanı sıra hijyen konusunda da gelişme kaydeden firma, hijyenik ped ve deterjan da üretiyor.

Beyaz Kağıt ve Hijyenik Temizlik Ürünleri Sanayi, 2005 yılının başında Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’nde kuruldu. Firma, 30 bini kapalı toplam 50 bin metrekarelik bir alanda üretim yapıyor. Kurulduğu yıl çocuk bezi ile üretimine başlayan firma, 2007 yılı ortalarında deterjan üretimini de bünyelerine ekleyerek, sektördeki büyümesini sürdürdü. Tesislerinde deterjan ana hammaddesi olarak labsa, mamul olarak toz deterjan, sıvı deterjan, kozmetik, çamaşır suyu, çocuk bezi ve hijyenik ped gibi ürünlerin imalatını yapan Beyaz Kağıt, labsa üretimi için sülfonasyon tesisi, nihai toz ve sıvı üretim ünitelerine de sahip. Firmada toz ve sıvı deterjan grubunda günlük bin 200 ila bin 500 ton arasında üretim yapılıyor. Beyaz Kağıt, çocuk bezi ve hijyenik ped üretiminde ise günlük 800 bin adetlik kapasiteye sahip. Beyaz kağıt, sülfanasyon tesislerinde lab hammaddesinden deterjanın ana hammaddesi olan labsa (liner alkil benzen sulfonik asit ) üretimi yapıyor. Modern üretim teknolojilerinin takipçisi olan firma, komple yeni yatırım yanında otomasyon yaptırımlarına önem veriyor. Bu kapsamda 2013 yılında başladıkları bina yatırımları ile makine alımlarını sonuçlandıran firma, burayı önümüzdeki yıl üretime geçirmeyi planlıyor. 2013 yılında yaklaşık yüzde 25 oranında bir büyüme kaydeden firma, 2014 yılı büyüme hedefini ise yüzde 30 olarak belirledi. Toplam satışlarının büyük bir kısmını ihracattan karşılayan Beyaz Kağıt, Avrupa, Ortadoğu, Orta Asya, Afrika, Balkan ülkeleri ve Türk Cumhuriyetlerine satış yapıyor. Firma, 2014 yılı hedeflerine kurumsallaşma çalışmalarını da eklemiş durumda.

Beyaz Kağıt Yönetim Danışmanı
HASAN EROL
Pazarda öne çıkmak için yenilikler takip edilmeli.

Giderek gelişen temizlik sektöründe kendi segmentimizde Türkiye genelinde ilk beşte yer alıyoruz. Yenilikleri takip ederek, bu sıralamadaki yerimizi korumak istiyoruz. Toz ve sıvı deterjanda Peros ve Sev markalarıyla, çocuk bezinde Gizmo ve Jlo, hijyenik pedde ise Gizlady markasıyla pazarda yer alıyoruz. Amiral gemimiz niteliğindeki ve genel satışta en çok payı olan markamız Peros. Ürünlerimiz yurt geneline bayilerimiz aracılığıyla ulaşıyor. Yedi bölgede ve her şehirde bayimiz bulunuyor.

Copyright 2014 Beyaz Kağıt. Her hakkı saklıdır.

By Digiplay