İlk ürünlerini 2007 yılında çamaşır bakım kategorisinde çıkaran Peros’un günümüzde; bulaşık bakım, kişisel bakım, sert yüzey bakım kategorilerinde de ürünleri bulunmaktadır.
Çamaşır bakım kategorisinde, sürekli geliştirilen ve yenilenen ürünleriyle tüketicilerin en çok tercih ettiği ilk 3 markadan biridir. Müşteri ihtiyaçlarını odağına alarak üretime başladığı günden itibaren Peros ürünleri 5 kıtada 90 ülkede milyonlarca tüketicinin hayatını kolaylaştırmaktadır.
Kategorinin en genç 2. oyuncusu olmasına rağmen en hızlı büyüyen marka Peros, yüksek performanslı ve ödenen paraya değer algısıyla sunduğu ürünleri ile tüketicilerinde %98 memnuniyet oluşturmaktadır.
Sürdürülebilirlik stratejileri doğrultusunda, müşterilerin talebini en iyi şekilde karşılamaya çalışan yaklaşımlarıyla oluşturduğu ürün portföyünde; vegan ürün serileri, %98 doğal kaynak içerikli ürünler, doğada çözünebilir bileşimler, fosfor, boya ve paraben içermeyen ürünleriyle hem tüketiciler nezdinde hem de piyasadaki ticari başarılarıyla fark yaratmaktadır.
Piyasaya 2023 Yılının sonunda sunduğu Yeni Peros Renk Uzmanı Sıvı Bakım deterjan serisi; kolajen serum etkisi ve kumaş bakım özelliği ile müşterilerin ana ihtiyacını karşılayarak çok kısa sürede içerisinde pazardaki en büyük 3. marka haline gelmiştir.
2011 yılından beri Asperox Asprin olarak piyasada bulunan markamız, 2020 yılındaki Asperox Sarı Güç lansmanı ile kısa sürede tüketicilerin beğenisi kazanarak hanelerin vazgeçilmesi haline gelmiştir.
Asperox ürün yelpazemizde; yağ çözücü, çok amaçlı temizleyici, kireç sökücü ve yüzey temizleyici gibi çeşitli temizlik ürünleri bulunmaktadır.
%63 Pazar payıyla Türkiye’nin en çok tercih edilen sprey temizlik markasıdır ve her iki evden birinde kullanılmaktadır.
Sürdürülebilirlik ve Sosyal sorumluluk stratejileri doğrultusunda Asperox Bike Pedia Racing Team adında bir bisiklet takımı bulunmakta ve sporu desteklemektedir.
Toplumsal sorumlulukların bilincinde olup spor ve çevreye duyarlı projeleri de sahiplenmektedir. Asperox ile daha temiz bir dünya için iyiliğe pedallamak amacıyla bisiklet sporunu sahiplenerek Türkiye’nin en büyük yol bisikleti yarışı Granfondo’nun sponsorluğunu üstlenmiştir. Hareketli bir yaşam, yaşanabilir bir çevre konusunda farkındalık oluşturmak için de bisiklet sporuna desteğini bir ileri boyuta taşıyarak bisiklet takımı; Asperox Bike Pedia Racing Team’i kurarak yarışlarda varlığını sürdürmekte ve büyük başarılara imza atmaktadır.
Beş yıllık Ar-Ge inovasyonu ile endüstri 5.0 alt yapı yatırımı ve yapay zeka teknolojileri kullanılarak inşa edilen tesiste geliştirilen Asperox Sparx bulaşık makinesi kapsülü Mayıs 2024 Tarihinde tüketicilerle buluşmuştur. Yıllık 2.4 Milyar adetlik üretim kapasitesi ile dünyanın en büyük üçüncü kapsül üreticisi konumuna gelmiştir.
Yağ çözme, parlaklık sağlama ve cam koruma konularında piyasanın en güçlü performansını sunan Asperox Sparx, sirke, limon ve karbonat içeren özel formülü, en zorlu yağ lekelerini dahi kolayca temizlerken, bulaşıklarınızda müthiş bir parlaklık sağlar.
Cam aşınmalarını engellemek ve cam bulaşıkları daha uzun süre kullanabilmek için üniversitede akademik işbirlikleri yapılmış cam araştırma merkezleriyle proje üzerinde çalıştırılarak geliştirilmiştir. Suyla temas ettiğinde tamamen çözünebilen ince kapsül katmanı, doğada kolayca biyoparçalanabilir özellikte olup sürdürülebilirlik ilkelerimize tam uyum sağlamaktadır.
Tüm bu özellikler, Asperox Sparx’ı temizlikte mükemmel sonuçlar sunan bir çözüm haline getirirken, kapsülün tasarımı da ambalajın gücünü ve iddiasını yansıtmaktadır. “Ambalajın Ay Yıldızları” yarışmasında ödül kazanan kapsül ambalajımız, ürünün raflarda tüketiciler tarafından kolayca tanınmasını ve tercih edilmesini sağlamaktadır.