Peros’un “Gönüllerin Tercihi” Reklam Kampanyası Kristal Elma ödülü kazandı.

Hazırladığı “Gönüllerin Tercihi” kampanyasıyla klişeleşmiş temizlik sektörü söylemlerinin dışına çıkıp tüketicilerine “Ünlülerin Değil Gönüllerin Tercihi” olduğunu belirten PEROS, 31’ncisi düzenlenen Kristal Elma Türkiye ödül töreninde “Kristal Elma” ödüle layık görüldü. 

Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 31’nci kez düzenlenen ve 2013 yılından beri dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim ustalarını konuk eden Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu. 21 Aralık 2019 tarihinde Hasköy Yün İplik Fabrikası’nda gerçekleşen organizasyonda 8 Büyük, 166 Kristal, 151 Gümüş, 138 Bronz ve 5 Özel olmak üzere toplam 468 ödül dağıtıldı Birçok farklı dalda ödül kategorisinin yer aldığı, Türkiye’de faaliyet gösteren ve aktif iletişim yapan firmaların 3 binin üzerinde başvuruda bulunduğu organizasyonda Peros, Ev Temizlik Ürünleri kategorisinde “Gönüllerin Tercihi PEROS” kampanyası ile Kristal Elma ödülüne layık görüldü.

Beyaz Kâğıt Ailesi olarak; öncelikle Peros’u tercih eden tüm tüketicilerimize, sonrasında reklam ve pazarlama süreçlerimizi yürüttüğümüz firma ve tedarikçilerimize teşekkür ederiz.

Related Posts

Leave a Reply